Information /

Kundtjänst



Att söka information på tshirt.se

Vi har en sökfunktion för att ni som besökare snabbare och enklare skall hitta information på vår webbplats. Sökrutan hittar ni i högra rutan upptill. Skriv sökordet ni är ute efter t.ex. "Fruit of the loom" och klicka sedan på Enter. Passande innehåll för din sökning kommer sedan visas på skärmen

Tips för vår sökmotor
  • Skriv t.ex. "Röd" för att visa alla produkter som finns i plaggfärgen "Röd"
  • Istället för att söka på "Fruit Of The Loom" kan du söka på "fruit" och få upp samma resultat.
  • Kan du en produkts artikelnr? Sök då på detta och du kommer direkt till produkten.


Jag har fått fler/färre plagg än jag beställde ?

En viss över-/underproduktion kan förekomma, dock max 5%. Pga mänskliga faktorer kan det hända vissa saker i produktionen som gör att det blir färre plagg levererade jämfört med din order, så ett tips är att addera några extra plagg.

Kan jag avbryta min beställning?

Ja, det kan vara möjligt beroende på hur långt vi har kommit med din order i produktionen. Kontakta oss snarast. Om vi redan har påbörjat produktionen går det ej att avbryta den.

Kan jag ändra eller avbryta min beställning?

Det kan gå att ändra i beställningen beroende på hur långt vi har hunnit med din order. Om vi däremot redan tryckt din order så kan det bli svårt att göra förändringar.

Kan jag ändra min leveransadress?

Ja, du kan kontakta oss via telefon eller mail och ändra din adress, förutsatt att vi inte har hunnit skicka din order.

Vad gör jag om jag inte är nöjd med beställningen?

Kontakta oss så att vi kan utreda var felet har uppstått. Vi är mycket måna om att ha nöjda kunder och försöker göra det bästa av situationen. Har vi gjort fel, ersätter vi givetvis dig så att du blir helt nöjd.